Рідкопаливний шестерний насос Suntec d (типорозмір 57) спеціально адаптований для мазуту (до 75 сСт) і високої робочої температури (до 90ºC).
Застосування паливного насоса Suntec D:
Мазут і середні фракції рідкого палива-одно-або двотрубна система-система з замикаючим електромагнітним клапаном
Принцип роботи насоса Suntec D: зубчаста пара всмоктує паливо з ємності через вбудований фільтр, потім перекачує його до клапана, що регулює тиск палива, і далі до форсуночной лінії. Паливо, що не пройшло через лінію форсунки, зливається через клапан в зворотну лінію при двотрубної системі; при однотрубної системі – повертається на всмоктування. В такому випадку зі зворотної лінії повинна бути знята заглушка байпаса, і зворотна лінія закривається сталевий заглушкою з шайбою.
Відведення повітря: відведення повітря в двотрубної системі відбувається автоматично.При однотрубної системі під час запуску повітря виводиться через лінію форсунки: перепускний отвір муфти форсуночной лінії пропускає повітря по лінії форсунки, без відкриття регулювального клапана.При першому запуску відведення повітря може бути прискорений шляхом ослаблення заглушки порту манометра.
Примітка: внаслідок наявності перепускного отвору муфти форсуночной лінії, насос не має запірної функції. Запірна функція повинна забезпечуватися зовнішнім електромагнітним клапаном.